Tuesday, January 7, 2020

Tervetuloa blogiin



Tervetuloa!

Minun nimeni on Daria Lichy-Kulmala. Olen 36-vuotias ja olen kotoisin Puolasta. Tänään aloitin visualistin opinnot ja olen hyvin onnellinen siitä. Tässä blogissa haluaisin jakaa teille matkani valmistumiseen ja unelmieni saavuttamiseen. Päätin opiskella visualistiksi, koska minulla on oma yritykseni ja nämä opiskelut auttavat minua kehittämään sitä koska ne auttavat minua löytämään inspiraation. Myyn Suomessa lasten vaatteita ja haluaisin jakaa kanssanne muutaman kuvan alla. Toivottavasti pidätte blogistani.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kuivakakun Stailaus

Kuivakakun Stailaus Tänään teemme vielä yhden kuvasarjan valmiin kakun kanssa. Meidän on koristeltava kakku ja valmistettav...